Sambungan Novel @dimensi buni

Ikuti sambungan novel bertema bunian iaitu "@ dimensi buni" di http://dimensibuni.blogspot.com/. sesiapa yang belum membaca naskah tersebut boleh hubungi saya dengan harga RM25.00 termasuk pos.

Sabtu, 2 April 2011

anak dara sudah ada peminat

anak dara aku sudah ada peminat.  Baru darjah 2.  Peminat pertama anak seorang kawan aku.  Bila ada kelapangan memang aku memeriksa facebook anak2 aku.  tiba-tiba terlihat mesej, bila klik terkejut aku.
Budak ini kata "saya suka awak" "awak comel" "saya sayang awak".  Nasib baiklah bila aku tengok mesej anak aku, anak aku jual mahal, siap marah2 lagi....

Tadi pula, abang dia bagitahu ada budak tuisyen minat kat adik perempuan dia.  Anis senyap jer.  tapi aku siap cakap, "anak2 mami jangan nak gatal2 nak bercinta, belajar pun malas, jangan  nak fikir hal2 cinta ni.. kalau mami tahu siap!  Haziq, kalau ada orang minat Anis, marah2 budak tu...!"
"Izinkan Hafiz gi tampar budak tu..." kata Hafiz.
"tak payah tampar, bagi warning jer..."

Tiada ulasan:

Catat Ulasan