Sambungan Novel @dimensi buni

Ikuti sambungan novel bertema bunian iaitu "@ dimensi buni" di http://dimensibuni.blogspot.com/. sesiapa yang belum membaca naskah tersebut boleh hubungi saya dengan harga RM25.00 termasuk pos.

Jumaat, 11 September 2009

kisah bunian

bila novel '@ dimensi buni' keluar, ada yang bertanya 'ini cerita you betul ke?' dan "macamana you kenal orang bunian?' ... lalu aku jawab, 'cerita tu separuh catatan diriku, separuh lagi khayalanku' namun aku percaya bunian itu wujud dan aku yakin mereka bukan jin... aku rasakan mereka seperti manusia biasa tidaklah bercuping telinga seperti kucing dan tidak juga bertanduk... yang aku lebih pasti lagi, di alam sana mereka menggunakan hukuman hudud sepenuhnya.... Ah! aku rindukan G13 dan Papa ku... aku sudah sebati dengan watak-watak itu sehingga aku merasa kehadiran mereka di sekelilingku...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan