Sambungan Novel @dimensi buni

Ikuti sambungan novel bertema bunian iaitu "@ dimensi buni" di http://dimensibuni.blogspot.com/. sesiapa yang belum membaca naskah tersebut boleh hubungi saya dengan harga RM25.00 termasuk pos.

Khamis, 5 Ogos 2010

pukul tanda sayang?

semalam, setelah bersantai di atas katil bersama anak yang paling manja...
OMAR:mami sayang omar tak?
AKU:sayang...
Omar: mami sayang papa tak?
Aku: sayang...
Omar: mami sayang abang?
Aku: sayang...
Omar: mami sayang kakak tak?
Aku: sayang...
Omar: mami sayang ajiq tak?
Aku: sayang
Omar: kata sayang, kenapa mami pukul ajiq dengan kakak?
Aku: sebab degil sangat...
Omar: kakak tak degil la... kakak dengan ajiq baik, pegi taman cama-cama..
Aku: iyalah tu...
Omar: jangan pukul kakak dengan ajiq lagi...
Aku: iya...
Omar: ciap mami kalau pukul!

bila ku beritahu abang dan kakaknya, apa lagi semua tersengih dan cium omar... hehehe
"pembela" kata Hafiz...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan