Sambungan Novel @dimensi buni

Ikuti sambungan novel bertema bunian iaitu "@ dimensi buni" di http://dimensibuni.blogspot.com/. sesiapa yang belum membaca naskah tersebut boleh hubungi saya dengan harga RM25.00 termasuk pos.

Isnin, 26 Oktober 2009

Gel MJ-Cinta

tadi komputer aku bengong. aku ada kerje nak buat tapi tak dapat nak buat kerje!! Aku telefon orang IT, katanya jap lagi sampai... aku menunggu sejam, tapi tak muncul... tp aku tak marah sebab masa aku telefon dia, macam suasana kat office dia pun ala-ala sibuk... huhuhu... sudahnya aku letak kunci bilik aku pada kakak kerani dan pesan kat pegawai IT tu masuk bilik dan check PC aku... aku segera ke BigDeeSpa...
Aku mandi gel baru MJ-Cinta namanya... wanginya... aku sapu seluruh tubuh aku. Bilik tu ada kipas, tapi aku berpeluh-peluhnya. Panasnya taklah menyeksakan aku... malah aku rasa tak nak berhenti pula. Betul-betul macam masuk sauna. Bezanya kalau masuk sauna (aku dah masuk saunalah kat Bangi!) macam separuh mati untuk duduk diam dalam tu... dgn suasana panas, berasap dan berkabus...tp yang ni lain, rasa tak nak keluar dari bilik tu... sebelum aku mandi, aku timbang berat &&.6 kg. kemudian selepas 20 minit, aku timbang lagi &&.4kg. 20 minit lagi aku timbang **.3 kg. Fulamak! aku happy sakan. aku picit2 seluruh badan lagi. 10 minit kemudian &&.3 kg! Chewah! kenapa tak turun sampai &&.2 kg? eh kenapa aku tak terus mandi sampai &&.0 kg? Lalu aku teruskan aktiviti memicit lemak... target aku &&.2 kg sebab suami aku dah lama tunggu kat bawah... kesian la pula kat dia kan? Ofis aku macamana pula kan? So aku tawakkal je. 5 minit je kot, kemudian aku gi timbang -jeng! jeng! jeng! &&.2 kg. Aku lost 400g!! Suami aku kata beli la sebotol... aku dok berkira2 dalam hati... gaji aku bulan ni (gaji masuk 3 minggu awal ari tu kan? tinggal tak sampai 1/4. Tapi suami aku kata gaji dia masuk 15hb ni.... chewah... hati aku berbunga2... aku pun mesej sifu, lelaki yang jaga dan cipta resipi mandian tu...aku cakap aku booking sebotol... tapi aku tak bertanya harga... dia pun tak beritahu berapa... aku akan sms sisters yang jaga botol2 gel tu nanti berapa harga... kot2 boleh bincang harga... (oh! malunya.. aku nak kurus tapi aku sayang duit... kalau mahal aku tak mampu.. kalau setakat RM200.00 sebotol aku boleh pejam sebelah mata)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan