Sambungan Novel @dimensi buni

Ikuti sambungan novel bertema bunian iaitu "@ dimensi buni" di http://dimensibuni.blogspot.com/. sesiapa yang belum membaca naskah tersebut boleh hubungi saya dengan harga RM25.00 termasuk pos.

Isnin, 14 September 2009

migraine

semalam seharian, aku duduk mengadap meja, memeriksa kertas peperiksaan pelajar. kemudian melipat baju yang bertimbun. Bila selesai melipat baju, ku kemas dapur... alahai... tiada siapa yang sudi volunteer bersih dapur... aku pun cuci pinggan mangkuk... kurang rehat, kurang tidur, aku diserang migraine semula... dan sejak petang semalam sehingga hari ini migraine ku tidak hilang... datang pejabat, aku menyambung memeriksa kertas peperiksaan pelajar... dan sesekali mengemaskini blog... hihihi... dan sakit ku biasanya akan berterusan sehingga empat hari.. entah kenapa aku dapat migraine ni... sejak anak kedua lahir rasanya... dan setelah itu on off sehingga kini... bila migraine menyerang, baran juga menyerang... anak-anak merajuk, minta dipujuk, bila dipujuk, rajuknya semakin teruk... maafkan mami sebab marah-marah ya... mami bukanlah ibu yang sempurna... tapi mami sayang anak-anak mami semua... Anis dan haziq paling kuat merajuk dengan mami... jangan merajuk selalu ya, sayang...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan