Sambungan Novel @dimensi buni

Ikuti sambungan novel bertema bunian iaitu "@ dimensi buni" di http://dimensibuni.blogspot.com/. sesiapa yang belum membaca naskah tersebut boleh hubungi saya dengan harga RM25.00 termasuk pos.

Jumaat, 24 Jun 2011

pemandu kurang asam

sangat panas hati tadi.  Tiba2 kereta aku dihon.  elok2 aku berhentikan kereta sekejap untuk menurunkan anak aku tuisyen di honnya kereta aku.  Lepas hon, dijelingnya aku.  ceh! haprak punya manusia.  Macam nak  buli pemandu perempuan.  sabolah bang oi! aku nak pastikan  anak aku cross  jalan dengan selamat.   Pas tu aku ekori  kereta dia sebab aku pun ikut jalan sama. hek eleh, nak parking tak sampai pun 20m, ingatkan nak pecut laju2... rupa2 nya nak parking jer! ponggek! Apa lagi, aku pun hon  balik  dia... geram siot... tp aku termalu sendiri sebab hon aku punyi lembut banget.  Kereta Toyota Camry (kot) warna puteh tu, belajarlah bersabar... sikit2 nak hon orang, kurang asam... siap nak jeling2 orang lagi.  Jadi juling terus baru tahu!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan