Sambungan Novel @dimensi buni

Ikuti sambungan novel bertema bunian iaitu "@ dimensi buni" di http://dimensibuni.blogspot.com/. sesiapa yang belum membaca naskah tersebut boleh hubungi saya dengan harga RM25.00 termasuk pos.

Selasa, 31 Mei 2011

Ketua Jabatan

Sudah dua minggu menjadi KJ.  jujurnya 50:50 sama ada aku suka atau tidak.  Tetapi masa aku terhad, tidak bebas seperti dahulu.  walau datang pukul 8 balik kul 5, kerja2 KJ tetap mengganggu kerja2 rutin aku, membaca artikel atau membuat penyelidikan.... oh! aku tidak boleh menjadi super woman, dengan membawa kerja2 ke rumah.  Di rumah, masa aku untuk anak2.  Alhamdulillah, berkat sokongan beberapa rakan aku dapat menerima kesibukan dan tanggung jawab ini dengan tenang.

1 ulasan:

  1. Dr. Roslina
    Tahniah walaupun terlewat, moga terus diberi kekuatan dan ketabahan mengharunginya, dan terus menulis dan menulis juga:-)

    BalasPadam