Sambungan Novel @dimensi buni

Ikuti sambungan novel bertema bunian iaitu "@ dimensi buni" di http://dimensibuni.blogspot.com/. sesiapa yang belum membaca naskah tersebut boleh hubungi saya dengan harga RM25.00 termasuk pos.

Selasa, 8 Disember 2009

gel solomon

sebelum ini aku pernah makan ubat kurus... suami kata kuruskan badan sikit sebab dia risau aku dapat penyakit kencing manis ke... entahlah. susah sikit sebenarnya bagi orang kelantan untuk kurus sebab kami ni suka dan minat pada nasi. tapi aku cuba juga telan mcm2 ubat herba kurus. seksa juga sebab menahan sakit perut dan ke tandas. duit lagi.... hehehe. So baru-baru ni aku cuba gel solomon... entahla aku tak tahu nak panggil tu apa gel ke pil ke... nak kata pil, ia lembek! bahan tu dimasukkan ke dalam botol dan untuk telannya, cuit sikit dengan jari atau sudu kayu or plastik dan telan. Aku rasa cara tu lagi ok sebab kalau dia org masukkan dalam kapsul, bahan kapsul tu may be ada sumber dr babi. Awas! kebanyakan kapsul diperbuat dari babi!!! kalau dijadikan pil sudah tentu hilang keasliannya pula kan.. tentu akan ada bhn2 kimia or pengawet kalau dah jd pil kan? tapi gel solomon tak ada bahan kimia or pengawet jadi mereka takkan guna pil atau kapsul. satu yang aku sgt gel ini, bila telan dan nak buang air besar tak rasa sakit perut langsung! betul2 secara semulajadi. Dan 'aliran'nya pun smooth je... hih! aku malas nak cakap benda macam ni... tp aku ni dr! nak tak nak kena cakap juga... ohh! jgn marah aku.
sebenarnya gel solomon ni sangat bagus juga untuk jaga dalaman wanita. Ia menghalang (dengan kuasa Allah jua) dari pembentukan barah rahim or barah buah dada... dua orang pelanggan spa ni yang diserang barah dan dibedah, telah sembuh dengan lebih cepat (dengan kuasa Allah jua) berbanding org lain kerana mengamalkan solomon serta sapuan mandian spa ni... harga berpatutan dan sebotol itu tahan lama sebab kita telan sekali atau dua kali sehari secuit kuku sahaja... mungkin lebih murah dari ubat kurus yang kau orang biasa makan dan ada kapsul itu... huh!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan