Sambungan Novel @dimensi buni

Ikuti sambungan novel bertema bunian iaitu "@ dimensi buni" di http://dimensibuni.blogspot.com/. sesiapa yang belum membaca naskah tersebut boleh hubungi saya dengan harga RM25.00 termasuk pos.

Jumaat, 2 Mac 2012

ngomel lagi....

lama tak update blog. sibuk sikit... sakit sikit.... banyak perkara berlaku kebelakangan ini.  suami aku seminggu sekali out station meninggalkan aku tercungap2 menyelaraskan anak2 dan rumah yang cepat sangat bersepah... part timer bibik pun cuti bersalin... dah dua bulan... so dua bulan juga la rumah tak bermop.   dua minggu dulu aku mop dapur... lama pula bibik bercuti... selama ini dia datang seminggu sekali, 4 jam sekali datang. RM40.00 sekali datang. Rabu nanti Hafiz balik asrama dan duduk sehari dua sebelum  tinggalkan kami semula sebab dia ada lawatan ke Jepun.  Anis dan Haziq pun ada camp selama 4 hari... kemudian suami pula nak ke Turki 10 hari... tinggalkan aku dan anak2 lagi... asyik kena tinggal... nasib baik aku pun akan ke Turki bln 6 sbb nak present paper... ingat nak pergi seminggu tp rasa kasihan kat suami... so 5 hari jer la pergi... migraine datang balik... hmmmmm.....................

Tiada ulasan:

Catat Ulasan