Sambungan Novel @dimensi buni

Ikuti sambungan novel bertema bunian iaitu "@ dimensi buni" di http://dimensibuni.blogspot.com/. sesiapa yang belum membaca naskah tersebut boleh hubungi saya dengan harga RM25.00 termasuk pos.

Sabtu, 30 Julai 2011

kokoro no koe

Demam dan sakit baru terasa di hujung minggu. Setelah dua hari bekerja di opis berbelas jam pada hari khamis kerana awal pagi ada mjlis pembukaan seminar dan malam pula ada kelas untuk pelajar dewasa iaitu guru guru sek rendah yg mengambil bacelor. Sepatutnya ari jumaat aku boleh balik awal tetapi terpaksa juga menunggu sampai petang kerana ada majlis penutup seminar. Tetapi walau sibuk dan masa ku tidak bebas spt dahulu, terasa bagus juga memegang jawatan pentadbiran kerana saban waktu ada masa terisi.kalau tidak terasa kosong dan susah kerana mencari apa apa yg boleh dibuat dahulu. Nak menulis? Ke nak research? Ke nak fikir data? Tapi kini tak dpt nak fikir lagi semua benda tu sbb ada saja benda lain yg perlu dibuat. Suami pula tiada sebab ke Bangkok dan aku terpaksa hantar ank2 tusyen di waktu mlm. Dalam mata yang berair dan pedih kerana mengantuk serta badan yg mula panas dan migraine yg menyerang kembali, sambil memandu, aku seperti ibu tunggal, tiada tempat mengadu. Hari ini sabtu, terbaring di katil cuba melelap mata sambil suara anak2 bergaduh, baru aku sedar aku demam!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan